Doprava a platba
1. Platba předem na bankovní účet provozovatele e-shopu nabusene-jerky.cz
- Číslo účtu: 3021041016/3030
- Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.
- Zboží expedujeme po připsání částky na účet.
2. Platba hotově při osobním převzetí v sídle společnosti:
- Můžete platit pouze hotově.
- Zboží lze vyzvednou v pracovní dny - pondělí, středa, pátek od 15:30 - 16:00 (Telefonická domluva mimo termín vyzvednutí)
- Za platbu není účtován žádný poplatek.
- Zboží pro vás bude připravené po dobu 3 dnů. Po vypršení lhůty pro vyzvednutí bude objednávka stornována.
Možnosti dopravy:
Osobní převzetí v Karlova 2997 Varnsdorf.
Zboží lze vyzvednou v pracovní dny - pondělí, středa, pátek od 15:30 - 16:00 (Telefonická domluva mimo termín vyzvednutí)
- Vyzvednutí objednávky v našem sídle máte zcela zdarma.
- Před vyzvednutím doporučujeme se telefonicky nebo e-mailem předem domluvit.
-
Po objednávce nás prosím co nejdříve kontaktujte a informujte nás, kdy se pro zboží zastavíte.
Zásilkovna
- Cena poštovného se odvíjí od hmotnosti a rozměrů balíků.
- Lze si vybrat mezi doručením na vámi zvolené výdejní místo v ČR.
- Maximální délka jedné strany zásilky do 5 kg je 70 cm, součet délky všech stran je 120 cm.
- Maximální délka jedné strany zásilky do 15 kg je 120 cm, součet délky všech stran je 150 cm.
- Maximální hmotnost zásilky je 15 kg.
Cena dopravy na výdejní místo nebo Z-BOX:
Hmotnost balíku: | Na výdejní místo: |
0-5 kg | 89 Kč |
5-15 kg | 149 Kč |
- Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu a o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.
- K doručování objednávek dochází v pracovních dnech.
- K zasílání objednávek využíváme přepravní společnost Zásilkovna nebo si zboží můžete vyzvednout osobně ZDARMA v naši provozovně.
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků. Převzetí objednávky stvrzuje svým podpisem dodacího listu dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasící počet balíků či jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu ve vlastním zájmu zásilku buď nepřevzít (a o této skutečnosti nás informovat), nebo si nechat prokazatelně zaznamenat od řidiče, že obal zásilky byl porušen. Omlouváme se, ale na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
*Vyhrazujeme si změnit způsob a cenu dopravy, z důvodů odmítnutí převzetí zásilky přepravní společností (např.: nadrozměrné zásilky). Pokud k tomuto dojde, budeme Vás kontaktovat a domluvíme jiné možnosti dopravy.